Administravimas  |  Statistika
 

Atsiliepimai

Erika
Niekada neteko susidurti su tokio bjaurumo zmogumi!! Asanaviciutes g.Norfos pastate esanti Benu vaistine, vaistininke buvo nepatenkinta ir nepardave vaistu vaikui, nes neturejau vaiko dokumento, nors asmens koda zinojau. Niekada nebepirksiu sio tinklo vaistineje, berekomenduoju ir kitiems. Tai sukele labai dideliu nemalonumu, teko pirkti kitoje.
Renata
Taip jau atsitiko, kad susirgo vaikas. Gerklės perštėjimas, čiaudulys ir sloga. Nusiunčiau vyrą į Benu vaistinę esančia Domus Pro Vilnius, nupirkti sirupo nuo gerklės skausmo Miramilė, arba jei nebus, kažko panašaus. Grįžęs vyras atnešė vaistinikės parinktą preparatą, tik ne nuo peršalimo, o nuo kosulio. Nuo kosulio mums nereikėjo, nes tiesiog nekosėjam. Vyras pasitikėjo vaistininkę ir nepažiūrėjo kokius vaistus jam pardavė. Paėmiau čekį, vaistą ir nuėjau į vaistinę, kad man arba pakeistu vaistą į tinkamą, arba gražintu pinigus, aš nusipirkčiau kitur ko man reikia. Atėjus į vaistinę ir paaiškinus situaciją, vaistininkė pabandė man siūlyti "panašius" į Miramilę preparatus, bet nesekmingai, nes vėl gi jie buvo visi nuo kosulio. Tiesiogiai nuo peršalimo vaikiškų vaistų jie neturėjo, todėl paprašiau man gražinti pinigus (čekis buvo pateiktas, pirkta prieš min). Vaistininkė atsisakė man grąžinti pinigus, nes jie tai daro, kaip ji man pasakė, tik tuo atvėju, jei vaistininkas padaro klaidą. Aš patvirtinau, kad buvo padaryta vaistininko klaida ir parinktas preparatas ne pagal paskirtį. Vaistininkė nesutiko ir negrąžino man pinigų. Paprašiau vedėjos, jos nebuvo, atėjo pavaduojanti ją. Su ja tą pati istorija. Dar man pasakė - Reikėjo pačiai eiti į vaistinę ir rinktis, o ne vyrą siųsti. ( Tas mane labai įžeidė ir pamačiau koks neprofesionalus aptarnavimas yra ten). Susidaro toks įspūdis, kad jiems aktualu "prakišt" bet ką, kad tik parduot, o ne padėt pirkėjui. Paleist pirkėją likus jiems be jokio pelno. O pardavus ne tai ko reikia negrąžina pinigų, nors klaida buvo akivaizdžiai vaistininko. Kas liečia bendravimo aptariant situaciją su vaistininkėm, į mane bvo žiūrėta pašaipiai ir bandyta parodyti, kad jos vaistininkės ir viską žino, o tu ne. Nors buvau įjungusi per telefoną abiejų preparatų sudetį ir paskirtį, kad galėčiau parodyti vaistininkei. Tas žinoma nepadėjo nieko įrodyti, nes gi jos "VAISTININKĖS" ir negali klysti. Dėja visi mes žmonės ir normalu klysti, o dar normaliau pripažinti suklydus. Pavaduojanti vaistininkė mane išlydėjo su žodžiais, kad ji nieko nežino, skundų formų jokių nepriema ir tiesiog apsisukusi išėjo į savo kambarėli, o aš likau stovėti prie prekystalio... Va taip va. Tikiuosi jus mano istorija kažkuo pamokė ir atidžiau žiūrėsit į NEPROFESIONALIŲ vaistininkių parenkamus "panašius" preparatus. O vaistinės vadovams linkiu apmokyti savo vaistininkus profesionalumo ir jei neturi reikiamos prekės - nesiūlyti betkokios.

Naujas atsiliepimas

Jūsų vardas:
Jūsų el. paštas:
Jūsų atsiliepimas:
Apsaugos kodas:
 




Uždaryti
Uždaryti