Administravimas  |  Statistika
 

BIONATUROAZE, individuali veikla

 
 
Adresas:
K. Petrausko g. 40, LT-44162 KAUNAS
Telefonas: (686) 32360
El. paštas: info@bionaturoaze.lt info@bionaturoaze.lt
Tinklalapis: http://www.bionaturoaze.lt
Vartotojų įvertinimas:
Balsavo: 4
3 4

Atsiliepimai

As
Produktai puikūs, tačiau pardaveja/vadybininkė nėra labai malonus žmogus. Išsiblaškiusi, nesirūpinanti klientais ir netaupanti jų laiko.
Klientė
Nepatenkinta ir aš šia įmone. Nusipirkau su akcija 2 buteliukus po 50 ml hidroliato, gavau šiandien (2012 gegužės 14d.), o hidroliatai galioja iki 2012 m. liepos. Galėjo bent jau perspėti apie likusį trumpą galiojimo laiką... Manau taip su klientais elgtis nesąžininga. Daugiau nerizikuosiu užsisakydama iš tokių "naminių" nežinomų įmonių.
Klientė
Pirkau produktą riebiai/mišriai odai, o gavau sausai. Norėjau grąžinti prekę, kurios neužsakinėjau ir atgauti pinigus. Nesutinka. Visą savaitę bandau bendrauti su jų atstove. Arogancija baisi. Esu kaltinama įstatymų nežinojimu, kalbėjimu "nenormalių žmonių kalba"... Pasakoja man, kaip neturi laiko, nes ruošiasi parodai (o kiti klientai kaip? Dzin?). Savaitę laiko prašau jų ištaisyti jų padarytą klaidą... Trūko kantrybė. Bendrausime dabar per Vartotojų teisių apsaugos atstovus.
Kristė
Gal tai senų laikų nuomonės, bet aš perku iš šios firmos viską, ko reikia odai, plaukams ir t. t. Puikūs prekių aprašymai, be didelės panegirikos ir produkto liaupsinimo (o tai gana svarbu, nes reklama jau visus užkniso). Produktų ekspertyzės neatlikau, bet jaučiu poveikį to, ką naudoju. Man 60 metų. Plaukai, patys suprantate, ne kasos. Tiesa, jie garbanoti, bet liko jau ne taip ir daug, be to, bevei žili, ir labai sausi, kaip ir visa oda senatvėje. Prieš metus (jų kosmetika jau naudoju seniau) pradėjau intensyviai naudoti argano aliejų (ir kūno bei veido odai) ir jamaikos auksą - juodųjų ricinų aliejų, nepatikėsite, nuo pernai metų, t. y. 2014 m. gruodžio 22 d. dar nedažiau plaukų (aišku ilgą laiką dažiausi šviesiai). Plaukai įgavo puikų natūralų pelenų spalvos atspalvį ir žili plaukai jau nebėra mano problema. Dėkinga, kad yra tokie pardavėjai, kad galima nusipirkti tokias kokybiškas ir retas prekes. Linkiu, kad jie ir toliau džiugintu mus naujovėmis. Aišku, norėtųsi pigiau nusipirkti savęs priežiūros prekių , tačiau aišku ir tai, kad nemokamas sūris - tik pelėkautose.
IeVa
Esu labai nepatenkinta. Prekes negaunu visa savaite,nors as taip pat is kauno..o preke keliauja kaip is kokios Klaipedos... matomai ji net neissiusta... Parasyta tinklapyje kad rasyti i el.pasta ,kad ale jie atrasys bet ponai net nesiteikia suteikti info kur mano prekes!!!!! Zodziu tik blogiausi atsiliepimai... Buciau ta pacia preke kad ir brangiau nusipirkus is kitur bet buciau jau po keliu dienu gavus.... nerekomenduoju niekam....
egle
Nera dar taip niekada buve perkat e-parduotuveje. Uzsisakiau preke pervedziau pinigus, laukiu jau savaite niekas nieko neatsako kiek rasau i ju el.pasta jokio atsakymo kur preke???!!!! Nors parasytu kazka, kad nuramint pirkeja... Absurdas kazkoks, nei pinigu nei aliejaus...
Rima
Įsigijau produktų elektroninėje parduotuvėje. Puikus ir efektyvus aptarnavimas, greitas prekių pristatymas, kokybiškos, nepažeistos prekių pakuotės. Labai džiaugiuosi įsigyta produkcija.
Simona
Ne kartą teko pirkti prekes iš šios BNO internetinės parduotuvės, viskas buvo gerai. Tačiau po paskutinio įvykio net nežadu to daugiau daryti. Visų pirma, internetinėje parduotuvėje skelbia, kad tos prekės yra sandėlyje, atsiunčia sąskaitą apmokėjimui, kai apmoki ir gauni siuntinį, randi visiškai ne tai, ką užsisakei. Atsiunčia visiškai ne tuos kreminių pudrų atspalvius, kokie buvo užsakyti. Tada bandoma išsiaiškinti, kodėl taip įvyko, o jie vietoj atsiprašymo ir kompensavimo, bando prakišti tai, ką atsiuntė, teigdami, kad tie atspalviai nesiskiria. Ne pirmą kartą perku šias prekes ir žinau, kad labai jie skiriasi. Apskritai, stebina pardavėjo arogancija, bendravimo kultūra, ty. jos nebuvimas. Rašoma su tiek klaidų, kad net nesupranti prasmės, ką norima pasakyti. Turi pats išsireikalauti, kad būtų grąžinti pinigai. Rašė, kad kai grąžinsite prekes, bus grąžinti pinigai. Prekės grąžintos, o pinigų jau virš savaitės neperveda. Absurdas, aferistai, kitaip nepavadinsi. Viską numeta "Lietuvos paštui", kad jis neatneša jiems pranešimų, jog reikia pasiimti siuntą. Bet palaukit, prekes turėjo pristatyti kurjeris, jų nerado, paliko pranešimą atsiimti pašte. Kokios problemos nuvykti ir pasiimti? Perki prekes, sumoki pinigus, gauni ne tai, ką užsisakei ir dar lieki kaltas. Su tokiu baisiu aptarnavimu šią internetinę parduotuvę tik uždaryti. Gerai, kad yra pažinčių, bus kreiptasi į vartotojų teises.
Margarita
Atradau ir esu patenkinta,dar niekados negavau kitokiu prekiu,buvo karta,kad susivelino,bet tikrai per pasta buvau uzsisakius ir pranesima gavau veliau nei turejo atnesti.Tiesa,karta gavau preke su neveikianciu purkstuku,bet be jokiu problemu buvo pakeista i kita,gera,skambinau ir vadybininkei,na,normaliai susikalbejom,graziai viska paaiskino. Gal as cia viena tokia laiminga ir nerekaujanti? Bukit mandagesni patys ir gausit ta pati.
Oksana
Jau 5 metai apsipirkineju tik BNO ir dar napasitaike nesklandumu,na, tik pradzioje kol atidziai neismokau daryti uzsakymu,bet visad paaiskindavo ka ir kaip daryti,kad viskas laiku butu issiusta,taigi,zmones,ne bukit buki,kaip as buvau ir nereiks rekauti,o jeigu spiegiate ir rasinejate,nes neturit ka veikt ir ant ko issiliet,patinka gadintis sau ir kitiems nuotaika,tai eikit dirbt po velniu,susiraskit uzsiemima ir nereikes bliauti ir rasineti skundus.
Diana
Pirkau, perku ir pirksiu. O jei kam kažkas netinka nepatinka, čia jau asmenybės problema. Tai galiojimai, tai pristatymai, tai neatsakymai.... Patys susimąstykite ar teisingai elgiatės ir tik tuomet paleiskite "garsą" į viešumą. Sėkmės Bionaturoazės kolektyvui
Rimanta
Viskas labai gerai. Perku nuolat. Prekes gaunu laiku ir tvarkingas. Jokiu pretenziju. Telefonu taipogi konsultuoja gan maloniai. Neisivaizduoju, kuo galima butu skustis. Sekmes kolektyvui.
A
Labai nemandagi vadybininkė, švaistosi nepagrįstais kaltinimais, nenoriai priima prekes atgal, nors taisyklėse parašyta, jog galima grąžinti.
Rosa
Na gavau suluzuses ampules, tai net nepakeitė,dar nėra buvę man taip, kažkada seniai turėjau problema su interneto eurovaistine, tai prekę iškart atsiuntė nauja be didelių aiskinimosi,o čia bandžiau aiškintis bet taip ir likau be pakeistos prekės,o klijente esu turbūt 10metu tiek internete tiek Klaipėdos grožio mugese kai vyksta, tai va klijentai nulio vietoj net vienos ampulytes pagailėjo.
Sigutė
Pirkiniu nusivyliau, nes atidarius siuntinuką pamačiau, kad kanukos eterinio aliejaus galiojimo laikas baigėsi prieš tris metus -2016 m. gruodžio mėn.( šiandien yra 2019 m. spalis), taukmedžio sviesto (60 ml. stiklinis indelis ) galiojimas baigiasi 2019 m. gruodį. Atidarius pamačiau, kad nauodoti taukmežio sviestas netinkamas, nes yra kažko žalsvo panašaus į pelėsį, tad tinka tik į šiukšledėžę. Niekada nesigundau akcijinėm prekėm, nes iš ankstesnės patirties žinau, kad paprastai, jų galiojimo laikas būna ant ribos, todėl pirkau ne akcijinį taukmedžio sviestą (nors buvo ir akcijinis) ir neakcijinį eterinį aliejų, o gavau prekes su pasibaigusiu naudojimo terminu už didelę kainą. Taigi, mane apgavo, mano apsipirkinėjimas bionaturoazės parduotuvėje baigėsi.
Vaida
Nesugeba dorai net atsakyti i klausimus, gali rasyt kiek nori,atsakymo negaunu, kyla ivairiu klausimu kodel? Zmogus paklause,- atsakei.paraso visai neadekvacia zinute, suprask kaip nori. visiskai nemalonus aptarnavimas.
Audra
pirkau rudos spalvos plauku dazus, galvau geltonus, labiausiai pikta , kad telefonas urodytas, taciau prisiskambinti neimanoma. Daugiau is ten tikrai nieko nepirksiu

Veiklos sritys

Kosmetika, parfumerija, higiena

Žemėlapis





Uždaryti
Uždaryti