Administravimas
|
Statistika
Elitera, UAB |
Adresas: | |
Tvirtovės al. 88, LT-50185 KAUNAS | |
Telefonas: | (615) 55992 |
Kodas: | 303124351 |
Vartotojų įvertinimas: | |
Balsavo: 0
|
Noriu pateikti skundą apie labai prastą aptarnavimą bei kliento negerbimą. Užsakius prekes per kurjerį(kad būtų kuo greitesnis gavimas), gavus siuntą paaiškėjo, kad ne visas nupirktas prekes įdėjo, nieko kadangi siuntą gavau penktadienį vakare, neskambinau, o tik kreipiausi el. laišku į Eliterą. Atėjus pirmadienio rytui skambinu telefonu, šiaip ne taip pavykus prisiskambinti mane informuoja, kad laišką gavo ir trūkstamą prekę išsiųs skubos tvarka. Ok, nieko nesakau,visi klystam. Lauksiu skubos tvarka prekės. Trečiadienį popiet prekės dar nėra. Bandau vėl skambinti. Prisiskambinti neįmanoma. Taip gražiai nuplaukia mano vizitas pas kirpėją... Ketvirtadienį vėl nuo ryto skambinu, šiaip ne taip prisiskambinus mane patikina, kad prekė išssiųsta, kaip paaiškėja ją išsiutė ne per kurjerį, o paštu, žinoma paštas trunka ilgiau nei kurjeris. Pažada pažiūrėti siuntos informaciją ir perskambinti informuoti. Vietoj skambučio sulaukiu sms žinutės su siuntos numeriu, pagal kurį matau, kad prekė tebuvo išsiųsta tik antradienį, vat kokia ta "skubos" tvarka. Taip pat matau, kad prekė jau yra mano pašte, bet klausimas, kodėl per kitų klaidas aš turiu gaišti savo brangų laiką ir važiuoti į paštą, kuris nuo mano namų apie 20 km kelio, nes gyvenu už miesto, kodėl turiu mokėti už mašinos parkavimą, stovėti minimum pusvalandį eilėje. Per kurjerį užsakinėju prekes šiaip jau ne be reikalo. Tad mano manymu, Elliitera sprendžiant savo klaidas turėjo taip pat siųsti kurjeriu, kuri būtų prekę atvežęs į namus, o ir tikrai būtų užtrukę ne kelias dienas kaip paštu. Vizitas pas kirpėją prarastas, šiaip jau mano laikas yra labai kruopščiai planuojamas, nežinau kaip p.Gintarei (prisistatyti sugebėjo tik paklausus su kuo bendrauju) Eliteros direktorei, gal jai jos laikas nėra brangus...Vėl turiu laukti sekančio vizito, taigi suplanuotai šventei jau nespėta pasigražinti, kirpėjai taip pat nėra malonu prarastas laikas. O p.Gintarė , nemato problemos, apie atsiprašymą nekalbu, bendravimas baisus dar akiplešiškai sugeba ginčytis. Nuotaika sugadinta visai dienai. Šiaip nesu piktybiškas žmogus, bet šį kartą tikrai nesusilaukau neparašius skundo (tai darau pirmą kartą). Noriu palinkėti p. Direktorei pasimokinti bendravimo su klientais kultūros ir pačiai pakliūti į tokią pačią situaciją, kad suprastų.