Administravimas  |  Statistika
 

Atsiliepimai

Asta
Užsakiau prekių internetu už beveik 500 EUR dar būdama užsienyje, kad grįžusi jau viską turėčiau ir meistrai galėtų pradėti darbuotis. Apmokėjau, gavau sąskaitą faktūrą. Praėjus kelioms darbo dienoms paskambinau nurodytu telefonu, kad sužinoti prekių pristatymo datą. Konsultantė informavo, kad prekės bus pristatytos už 1-2 dienų. Pradėjau derinti meistrų darbo pradžią. Baiginėjantis darbo dienai vėl sulaukiau konsultantės skambučio, kuri informavo, kad pakabinamo klozeto, kurį pirkau už 300 EUR jie nebeturi, nes klozetas buvo su akcija ir praejus savaitei nuo apmokejimo jie suprato, kad sio klozeto man nebeliko. Pasiūlė, kad primokėčiau 40 EUR ir įsigyčiau tokį pat identišką klozetą tik su "apsauga nuo purvo". Norite pasakyti, kad prieš tai užsakytas klozetas už 300EUR sugeria purvą? Pasakiau, kad kita prekė nedomina ir reikalauju, kad būtų pristatyta prekė, kurios laukiu jau beveik savaitę ir kuri irašyta apmokėtoje sąskaitoje faktūroje. Konsultantė pareiškė, kad prekės nebeturi. Prisijungiau prie vonia24.lt. Žiūriu, mano pirktas klozetas vis dar puikuojasi pardavimų skiltyje. Reiškia, jį vis dar pardavinėja. Vėl paskambinau konsultantei, nusiunčiau puslapio nuorodą. Ji įtikinėjo, kad jokio laiško iš manęs negavo, o po kelių minučių pareiškė, kad gavo laišką, tačiau atidarius nuorodą jai išmetamas naujai siūlomas klozetas. Norėjo mane apkvailinti, tačiau aš ankstesnį puslapį buvau nufotografavusi su PrintSceen. Tai reiškia, kad kol mane kvailino dėl "Negauto laiško su nuoroda", darbuotojas internetinėje svetainėje keitė informaciją, aišku, nesitikėjo, kad būsiu nufotografavusi. Su klientais elgiasi kaip su bukapročiais. Teko kalbėti ir su dar viena darbuotoja, kuri prisistatė esanti "Viršininke". Šioji apskritai net neleido man kalbėti, man kalbant nutraukinėjo ir apskritai jokios pagarbos ar supratingumo. Po viso šio košmaro parašiau, kad už klozetą pinigus grąžintų, o likusias prekes pristatytų. Parašė, kad prekės bus pristatytos šeštadienį. Šeštadienį prekių nesulaukiau. Paračiau el. laišką. Niekas neatrašė. Pirmadienį vėl skambinu. Man ragelio niekas nebekelia. Internete radau kitą numerį. Atsiliepė vyriškis, kuris patikino dėl pinigų grąžinimo ir siuntos pristatymo. Prekes gavau, pinigus už klozetą grąžino. Skundo taip ir nebūčiau rašiusi, visko pasitaiko, tačiau kai pinigų grąžinimo prieraše pamačiau užrašą "Ačiū, kad pirkote, gautą pelną skirsime žmonėms su negalia", tai mane nelabai teigiamai nuteikė. Juk čia ne labdaros įmonė, tad užrašą supratau dviprasmiškai. Dar tokio lygio aptarnavimo tikrai gyvenime nėra tekę sutikti ir labai tikiuosi, kad nebeteks. Savininkams rimtai rekomenduoju peržiūrėti darbuotojų kompetenciją ir ar tokie žmonės gali apskritai dirbti klientų aptarnavimo srityje.

Naujas atsiliepimas

Jūsų vardas:
Jūsų el. paštas:
Jūsų atsiliepimas:
Apsaugos kodas:
 




Uždaryti
Uždaryti