Administravimas  |  Statistika
 

PEGĖ, parduotuvė, UAB ALINGA

 
 
Adresas:
Santaikos g. 26D, LT-62123 ALYTUS
Telefonas: (315) 21205
El. paštas: info@pege.lt info@pege.lt
Tinklalapis: http://www.pege.lt
Kodas: 301060626
PVM kodas: LT100003427118
Vartotojų įvertinimas:
Balsavo: 4
4 4

Atsiliepimai

vaidas
Neturėkit nieko bendro su šita pege.lt ( uab alinga). Pats žemiausias įmanomas lygis. Kai pradedi reikalauti tai kas priklauso pradeda įžeidinėti klientą. Prekė buvo užsakyta su šeštadieniniu pristatymu ir buvo nepristatyta. Pats važiavau pasiimti, galima dokumentaliai įrodyti, pinigų už sumokėtą pristatymą negrąžino po šiai dienai. Prekė buvo vaikiškas elektromobilis, buvo brokuota- važiuojant nulėkė ratas, cypė ratai, norint siųsti jiems atgal primygtinai aiškino kad taisykitės patys, taisėmis, paprašėm iškarto  sumažinti kainą, pasakė svarstysim. Tai telefonu pakalbėti pasirodo neužtenka, turi ponams siųsti dar papildomai emailu, nusiuntėm, bet pasakė kad praėjo per daug laiko ( 2 mėnesiai- nors telefonu iškarto buvo kalbėta apie situaciją) ir jei nepatinka eikit... ???? Vot kaip dirba uab alinga arba pege. lt Panašu į atidirbtą sistemėlę. Jei galvojat kad klientas visada teisus tai pege jum paaiškins su asmeniniais ižeidinėjimais kad ne ne brolyti, pinigus mes tavo jau turim paėmę ir mes tau jų jau neatiduosim, nesvarbu, kad sumokėjai už tai ko negavai, ir ne pirkėjas o pardavėjas iš tikro visada teisus. Ir dar išvadins žodeliais, nors jų atžvilgiu jokių įžeidinėjimų nebus ????
UAB ALINGA
Gerb. Vaidai, Apgailestaujame, kad nusivylėte mūsų paslaugomis, tačiau šis atsiliepimas nėra pagrįstas realiais įvykiais. Klientų aptarnavimas UAB ALINGA – viena svarbiausių įmonės vertybių, tad jūsų aprašomo neadekvataus komunikavimo ir įžeidimo negali ir niekada negalėjo būti. Atsižvelgę į siuntų tarnybos DPD sukeltas problemas, suorganizavome jums atsiėmimą terminale. Už šeštadieninį siuntimą sutartinai buvo sumokėta 10 eur., informaciją apie kompensaciją gavote el.paštu. Po sutikimo gauti kompensaciją laukėte 2 mėnesius, po kurių reikalavote 4 kartus didesnės sumos. UAB ALINGA ir www.pege.lt suteikia tik aukščiausios kokybės garantines paslaugas. Kadangi mums nebuvo pranešta visa informacija apie elektromobilio galimą gedimą, jūsų komentaras apie įmonės ir internetinės parduotuvės veiklą yra ne tik neteisingas, tačiau ir šmeižiantis. Dėl tolimesnio situacijos sprendimo, susisiekite el.paštu
Pirkeja
Sveiki, p. Vaidai, gal galetumete pasidalinti informacija kokios markes elektromobili sioje internetineje svetaineje pirkote? Man butu labai svarbu suzinoti... Buciau labai dekinga jeigu pasidalintumete.
Raimonda
Pirkdami prekes pege.lt labai gerai apgalvokite ar esate nusiteikę laukti daikto apie pusę metų kaip mūsų atveju ir vis tiek negausite... prekes užsisakėme dar lapkričio mėnesį su pristatymu per 3 mėn. Atlikus užsakymą su mumis susiekė ir iškart perspėjo, kad užsakymas vėluos, siūlė grąžinti pinigus arba laukti. Sutikome laukti kadangi garantavo, kad balandžio 15d. mūsų prekė tikrai bus mus pasiekusi.... deja.... praėjus terminui ne tik, kad patys nesusiekė, teko patiems ieškoti kur, kas, kaip.... Susisiekus likome patys kalti, nes mes juk sutikome laukti... Taip sutikome laukti iki sutartos datos, bet ne ilgiau.... negana to, dar likome kalti, kad užsakymas jiems nuostolingas, nes prekė šiuo metu yra žymiai pabrangusi ir jiems yra nuostolis.... Koks gali būti nuostolis jeigu prekė yra užsakomoji ir pinigai sumokami iškarto???? Nesutikome daugiau laukti, nes taip ir nebuvo aišku, ar iš vis gausime ką užsisakę... Lengviausias sprendimo būdas jiems grąžinti pinigus, o kaip moralinė žala ir visa kita... Šiuo atveju jiems buvo labai patogu, kad mes atsisakytume savo užsakymo, nes juk nuostolingas užsakymas.... Neįvykdytus užsakymus manau reikia spręsti kitaip, o ne ieškoti lengviausio sprendimo... Nors pinigus grąžino iškarto, dar jeigu tų būt reikėję laukt pusę metų.... Sėkmės jums darbuos, linkiu prarasti klientus, gal tada išmoksite dirbti ir bendrauti su klientais!
Antanas
Pirkau elektromobilį šioje svetainėje pege.lt Likome labai nusivylę, nors ir prekę rinkomės ne iš pigiausių, bet gavome labai nekokybišką elektromobilį. Lipdukai nusilupo, plastmasė labai žemos kokybės, traukiant flešą kartu išsitraukia ir radijas, sėdynė neužsifiksuoja. Po ilgų diskusijų telefonais ir mailais pasiūlė atsiųsti mašinėlę jiems dėžėje, jei nesimato naudojimo žymių (aišku, kad žymės matosi, vairuotojui 2metai). Dabar ieškau el. motociklo ir net nupurtė užėjus į jų svetainę.

Veiklos sritys

Interneto paslaugos

Žemėlapis





Uždaryti
Uždaryti