Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. SutinkuPrivatumo politika
Atsiliepimai
Neįkainojamas "biznio planas": parduoda brangius sertifikatus su nežemiškais pažadais, vėliau įvairiausiais būdais manipuliuoja sutartimi, kad tik, neduokdie, nereikėtų įrenginio taisyti. Štai aš nusipirkau tam tikrą prekę iš "Topo centro". Gamintojo garantija galiojo 1 metus, todėl taip pat nusipirkau +3 metų pratęsto garantinio aptarnavimo sutartį su keitimo planu. Po poros metų įrenginiui sugedus, unešiau jį į SKC aptarnavimo centrą. Įrenginį priėmė, liepė laukti dvi savaites, žadėjo paskambinti. Nepaskambino. Turėjau pats skambinti, man pasakė, kad taisys dvi savaites. Nors pagal sutartį taisymas netaikomas, prekė keičiama nauja. Kai liepiau išsiaiškinti (aišku, vėl niekas neperskambino), jie susizgribo, jog yra mechaninis pažeidimas, kurio iki šiol nebuvo. Jau beveik mėnesis, kaip laukiu grįžtant prekės, o man pasako, kad garantinis aptarnavimas man nebus suteiktas. Išvados: 1. Neatidžiai priima įrenginius, painioja garantijos planus, o aptarnavimas trunka žymiai ilgiau, nei buvo pažadėta, juo labiau, nepalyginamai ilgiau, nei iš tikro turėtų trukti. 2. Lyg tyčia delsia, žada perskambinti, bet to nedaro. 3. Jei kas nors nepatinka, laisva ranka nušluoja visus sutarties įsipareigojimus, atrasdami kokį nors bereikšmį įbrėžimą, bei pasiūlo kitą kartą pirkti brangesnį planą.
Naujas atsiliepimas