Administravimas  |  Statistika
 

Atsiliepimai

Justina
Gerbemieji, As nebezinau kiek pastangu reikia ideti, kad uzsisakyti procedura dviem zmonem butu imanoma, nes iki siol Jus mane tiesiog ignoruojate. Patys i telefono skambucius neatsakote, taip pat ir e-mail zinutemis labai sunkiai iseina Jums bendrauti. Paprasete manes suteikti savo kontakto numeri, bet deja Jusu skambuciai tiesiog nepasiekia manes. Be galo nusivylusi, Justina
Vitkus
Siaubingas aptarnavimas, masaza atliekancios moterys ne tik kad neturi supratimo apie tai, kas yra masazas ir kaip ji atlikti, negana to dar visa laika "masazuodamos" kalbejo kokiu priemoniu reikia uzsakyti, kas is ju jau baigiasi ir kada pakviesti santechnika, nes kriaukle tualete kemsasi. Aptarti reikia tokius dalykus bet atsiprasau tik ne prie klientu. Pats masazas turejes trukti 1h 15min tetruko 40min. Masazuojanciu moteru nagai buvo per ilgi ir nuolat draske oda, o ma kaip medikui ismananciam kaip atlikti masaza ir kokia technika pasirode, kad moterys apie tokia struktura kaip raumuo nebuvo girdejusios, nes masazavo kaip papuole, ne pagal raumens tvirtinimosi eiga ir nesuprato, kad norint atlikti kokybiska masaza reikia atpalaiduoti raumeni visiskai pasalinti itampa, o tai padaryti galima tik susipazimus su anatomija ir zinant raumenu grupes bei ju funkcijas. Be to nesuprantu kaip jos nesuprato kad atliekant kaklo atpaidavima negalima jo nusukti i sona, nes taip isitempia raumenys. Nekalbu apie smulkias klaidas, kurias jos dare atlikdamos masaza. Visa laika galvojau kada baigsis sitas vaidinimas. Norejosi pasakyti aciu pasiglostyti galiu ir pats. Viso masazo metu buvo labai salta, o gultai tokie kieti, kad nuolat tirpo rankos. Masazo stalai pasene ir nepatogus, o vietos veidui apskritai nera todel reikia itempus sukioti kakla, kuri atejau ne dar labiau isvarginti, bet atpalaiduoti. Viskas atrode pasene, nesvaru ir irengta skupiai, atsainiai. Zodziu labai labai nusivyliau tiek aplinka, kuri buvo nejauki ir neskoninga, tiek aptarnavimu ir darbuotoju netaktu, zemu lygiu ir bloga kompetencija. Gaila laiko ir pinigu, tam, ka ne prasciau gali padryti ir mano zmona uz dyka. Kita kart neiciau net jei ir primoketu, savininkai atsizvelkite jei nenorite prarasti klienturos. Labai prastas zemas lygis ir atmestinas poziuris i klienta, nekalbu apie tai, kad paslaugu kokybes prasme ir pateikimo atzvilgiu salonas gerokai atsilieka nuo siuolaikiniu.

Naujas atsiliepimas

Jūsų vardas:
Jūsų el. paštas:
Jūsų atsiliepimas:
Apsaugos kodas:
 




Uždaryti
Uždaryti