Administravimas  |  Statistika
 

Atsiliepimai

Žmogus
Kas yra geras vadovas? Norėdamas, kad komanda duotų gerų rezultatų, geras vadovas turėtų pasižymėti tam tikromis savybėmis: sąmoningumas; ryžtas; empatija; atsakingumas; pasitikėjimas; optimizmas; atvirumas; susitelkimas; įkvėpimas. Įdomu, kuriomis savybėmis, iš išvardintų, pasižymi šiuo metu einantis vadovo pareigas, šioje UAB? Skirtumai tarp vadovo ir darbuotojų kaip ir aiškūs (vadovas lieka vadovu), tačiau ir darbuotojai neturi jaustis blogesni ar prastesni net už patį darbdavį. Tai sąmoningi vadovai supranta ir visada stengiasi to siekti. Atstovauti komandai tikrai nėra lengvas uždavinys. Tam, kad būtų lengviau tai pasiekti būtinas nenutrūkstamas vadovo ir darbuotojų bendravimas, bet nenurodinėjimas ir įsakinėjimas, pabrėžiant, kad jei nepaklusi būsi atleistas (juk darbuotojai priimami dirbti vienose pareigose, o yra varinėjami nuo vieno darbo prie kito kaip šunyčiai, kurie atrodo nežino savo vertės). Tikrieji vadovai, darbdaviai, padeda darbuotojams kovoti su iškilusiais iššūkiais, problemomis, nesklandumais, taip skatindami tarpusavio pasitikėjimą (šiame tarpe jaunajam vadovui reikėtų pasimokyti).Tikras vadovas išsiaiškina visus neišpręstus klausimus, kylančias problemas, nesklandumus tarp vadovų ir darbuotojų, nuolatos stebi, kaip sekasi dirbti darbuotojams bei stebi įmonės veiklos rezultatyvumą. Iškilus kokioms problemoms, jų užduotis yra kuo greičiau rasti jų sprendimą (bet ne atleisti darbuotojus dėl priežasties, kad ne taip pažiūri į vadovą. Labiau sakyčiau, kad čia kvepia biudžeto taupymu arba išsidirbinėjimu iš darbuotojų). Jeigu vadovo pasitikėjimas darbuotojais trykšta per kraštus, galima manyti, kad ilgainiui visi darbuotojai taps tokie pat (bet vėlgi, koks pasitikėjimas darbuotojais gali būti jei juos stebi per kameras kaip kokius v***s). Geras vadovas bendrauja itin lengvai, yra paslaugus ir ypatingai rūpinasi aplinkinių gerove. Iš šalies atrodo, kad tokie žmonės visada žino, kaip kitus įkvėpti ir skatina ryžtingumą (vėl gi, koks tas gali būti įkvėpimas darbuotojams, jei vadovas beveik ištisai vaikšto aplink su krūva nurodymų, surukęs, o pakalbinti neįstengia. Bendrai kam kalbinti, jei gali rodyti savo diktatorišką valdžią). Paprasta, jau ir kiek nuvalkiota taisyklė, tačiau ja tikrai vadovaujasi geriausi vadovai - elgtis su žmonėmis taip, kaip norėtum, kad jie su tavimi elgtųsi, tada ir darbuotojų požiūris į vadovą būtų kaip priklauso. Tikri vadovai stengiasi įkvėpti darbuotojus. Manyčiau, per daug aukštai užsilipęs vadovas ir bandydamas savo sėkmę įgyvendinti, lipant ant darbuotojų galvų, parodo darbuotojams, ne tai, kad yra geras, nuoširdus ir supratingas vadovas, bet tai, kad per mažai išmano apie vadovavimo etiką, apie gero vadovo ir darbuotojų tarpusavio (pozityvius) santykius. Tad, remiantis patarlėmis: kaip šauksi taip atsilieps; lazda turi du galus; nespjauk į šulinį iš kurio gali tekti pačiam gerti, galima daryti išvadą, kad nieko gero šioje UAB, išskyrus tai, kad atlyginimai mokami laiku (nors šiais laikais minimumą kaži ar galima vadinti pinigais), o vadovauti efektyviai komandai, darbuotojams, ne kiekvienam duota. Gaila, kad su eiliniais darbuotojais elgiamasi nepagarbiai. Na bet, manyčiau, kaip šauksi taip atsilieps.

Naujas atsiliepimas

Jūsų vardas:
Jūsų el. paštas:
Jūsų atsiliepimas:
Apsaugos kodas:
 




Uždaryti
Uždaryti